נטילת הלוואות חוץ בנקאיות

החל משנת 2008 והכניסה לתוקף של רפורמת בכר קל הרבה יותר לקבל הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים. מי שאין לו חשבון בנק פעיל, לקוחות ללא נכסים על שמם או ערובות סולידיות וגם מי שסבל בעבר מהגבלת חשבון עשוי למצוא את עצמו מתקשה בקבלת הלוואה רגילה מהבנק. מבחינתו של אחוז ניכר בציבור הישראלי, הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים הן הדרך הפשוטה, המהירה, היעילה והטובה ביותר לצורך מימון הוצאות. בנוסף, הלוואות מן הסוג הזה מאפשרות פתיחת דף נקי ואפילו כיסוי של חובות העבר.

הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים הן לעיתים קרובות האופציה האידיאלית עבור מציאת פתרונות לתסבוכת כלכלית. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הלוואות אלו לא ניתנות רק למי שחשבון הבנק שלו הוגבל בשל סיבות מהותיות. בנקים יכולים להחליט על הגבלה של חשבון בנק על בסיס שיקולים אינטרסנטיים בלבד. מבחינת הבנק, אין סיבה לקחת סיכון או לתת הלוואה ללקוח שאינו עומד בקריטריונים מסוימים. המדינה מבינה את הבעייתיות של גישה מן הסוג הזה ולכן מעמידה לרשות האזרחים אפשרויות חוקיות של נטילת הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים.

מי נותן הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים?

גם ההיצע הרחב של חברות אשראי או חברות פרטיות המעניקות הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים בתנאים נוחים מעיד על כך שמדובר על שיטת מימון קלה ופשוטה. אפשר לקחת הלוואות למוגבלים בבנק באמצעות שיחת טלפון, אתרי אינטרנט או פגישה אישית עם יועצים ומומחים. החיסרון היחיד של הלוואות אלו הוא ריבית גבוהה ביחס לריביות של הבנק, אולם גם את זה ניתן לפתור באמצעות השוואה בין מסלולים ותנאי החזר.

מומלץ לברר על תנאי ההחזר וגובה ההחזרים ולבצע את כל הבדיקות הנדרשות על מנת לוודא שאכן ניתן לעמוד בהסכם. הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים נעשות רק מול גורמים כלכליים אמינים ובעלי מוניטין חיובי. על חברות האשראי או החברות הפרטיות המעניקות הלוואות למוגבלים לפעול ברישוי בנק ישראל ועל פי החוק. אם אתם עדיין מתלבטים, השאירו פרטים באתר האינטרנט שלנו ואחד הנציגים יחזור אליכם בהקדם.