פרטים לקבלת הלוואות למוגבלים בבנק

אדם עם חשבון בנק מוגבל המעוניין לקבל הלוואה לצורך כיסוי חובות, מימון רכישות או פריסת תשלומים נדרש לספק מספר פרטים. הפרטים הבסיסיים בהם מותנות הלוואות הם שם מלא, טלפון וכתובת דואר אלקטרוני עם מספר תעודת זהות. פרטים אלו מאפשרים לגוף חוץ בנקאי המספק הלוואה לאסוף מידע על הלקוח ולספק עבורו את השירות המתאים והיעיל ביותר. בנוסף, לעיתים משמשים הפרטים לצורך השוואה בין גופים חוץ בנקאיים לבין האופן בו הבנקים בעצמם מספקים הלוואות.

הלוואות למוגבלים בבנק

פרטים רלוונטיים נוספים אותם נדרשים לקוחות לספק טרם קבלת הלוואה הם גיל, איזור מגורים בארץ, סטטוס משפחתי וכמובן הכנסה חודשית. המטרה של איסוף פרטים מן הסוג הזה הוא לבחון את מידת הסיכון אותו נוטל הגוף המספק את ההלוואה. גוף חוץ בנקאי אינו מכיר את הלקוח כמו הבנקים הרגילים ולכן עליו לקבל כמה שיותר מידע מוקדם. מידע כזה מונע עוגמת נפש ומבטיח את בחירת מסלול ההלוואה האטרקטיבי והמתאים ביותר.

מה המטרות הנפוצות של הלוואות?

יש עוד כמה פרטים אותם נדרש לקוח להעביר לקראת קבלת הלוואות למוגבלים בבנק. עליו לציין את הסכום המבוקש תוך שהוא מפרט על מטרת ההלוואה. למרות שהלוואות כאלה משמשות לכל המטרות וניתנות בסכומים מגוונים, הגוף המספק את המימון יכול לדרוש לדעת מראש על המטרה המיועדת. המטרות הנפוצות של הלוואות למוגבלים בבנק הן רכישת רכב חדש או יד שנייה, שיפוץ דירה, חופשה, חתונה או אירוע משפחתי, לימודים, סגירת חובות או פתיחת עסק.

גופים חוץ בנקאיים מספקים הלוואות לבעלי חשבונות מוגבלים אחרי שהם בודקים באיזה בנק מתנהל החשבון, האם יש לבעל החשבון נכסים ובאיזה סוג של הגבלה הוא מחזיק. גם פרטים כגון מספר תיקים בהוצאה לפועל, בעלות על מספר צ'קים וכרטיסי אשראי או תפקיד בעבודה חשובים לצורך התאמת ההלוואה. לבסוף נהוג לבחון מהו סוג ההלוואה הדרוש ולהכווין את הלקוח לקראת בחירת המסלול המתאים. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שלב של מתן פרטים לקבלת הלוואות למוגבלים: צרו קשר עם נציגינו והבטיחו את השירות היעיל ביותר.